Thursday, March 29, 2012

peringatan!!!

petang semua..

wow dalam nak cepat hari ini, ada kejadian yang x disengajakan berlaku di tempat parking kereta..wawawa
huhuhu cari parking punya la susah..tetiba namapk ad kosong..apa lagi aku ngn member pun terus parking..tengk kat park tu xad nama sape2 so ingat boleh park la...aku pun ingt kejap je la urusan tu..kami pun terus jalan...selesai sahaja urusan terus la nak blik..sekali tengk kereta kena blok ngn kereta lain la pulak..aduhh..sudah..xkan nak tunggu sampai 5.30 ko..ni bru kul 4..tengk kereta tu..ad sticker immigration la pulak..sudah rupa2nya aku ambik parking orang daaa...
lepas tu nak xnk g la kaunter pertanyaan..wow..ad la abg ni tunjuk macho la pulk..dia pun ikut la kami kat b3 nak tengk sape punya kereta..confrm pegawai tu punya parking..wawaw rasa bersalh la pulak ambik parking org..patut la dia blok kereta aku...lepas 5mint tuan punya kereta pun datang..ingt kan nak marah..tpi dia pulak mintak maaf kat aku...fuhhh aku pun mintak mf gak..nasib baik x kena balun ngn pegawai tu..

p/s jangan ambik hak orang lain..dah tahu orang luar..buat cara orang luar...

1 comment:

  1. hehe..nasib bek dia block ja..klu kena clamp xpasai

    ReplyDelete