Thursday, March 29, 2012

makanan kegemaran..kawan2 ku

setiap insan pasti mempunyai citarasa yang tersendiri..dari segi pemakanan,pakaian dan lain2..kini aku nak cerita pasal makanan ..kalau xpandai masak pun beli kat kedai pun dah memadai..asalkan dapat makan..tpi klau betul2 suka gila ngn makanan tu pasti mereka akan belajar membuatnya..syabas aku ucapkan..sebab ko orang ad inisiatif untuk membuatnya..ni adalah makanan kegemaran kawan2 ku..


 agak2 sape yang suka makan laksa...ni adalah makanan ain..bukan setakat laksa pening je..laksa johor pun dia sapu sekali..yang best nya..dia ni pandai buat laksa....memang terbaikkkk la ain punya laksa..hehhe

masak lemak cili api..makan lemak nie aku xla berape ske..tpi kawan aku sorng nie..bila masak lemak cili api je, mesti ingat kat aku..heheh biasa la sedap..so disebabkan kami di dok jauh pas abis belajo..nak xnak dia terpaksa la belaja..dan akhirnya berjaya jua masak lemak cili api mcm aku masak..ni la kawan ku siti sahara.. TAHNIAH!!!!


 
tengok macam menarik je...rasa? belum tentu menarik...budak ni adalah wanda..seorang yang suka ngn coklat..apatah lagi dengan kek coklat mcm nie.abis la..kat situ juga nak..kalau buat xtau je..dia bercerita la sampai kami beli..teruk kan..hahaha..tapi..aku bangga dengan dia..di sebabkan suke yang teramat, maka dia berjaya membuat kek coklat..so kalau teringin je mesti dia buat..kek yang wan buat..teramat la sedap..untung la inchik harapujee dapat bakal isteri pandai masak..


p/s ketahui makanan kegemaran kawan2 anda untuk merapatkan lagi ikat persabatan yang terjalin..

4 comments:

  1. pnd je ko ek..hehehe tp tgk laksa tu..serius cm sdp..dh lm xmkn nie...hehehe, igt gak ek kat ak..rnd la kat ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm mesti la ingt....rindu kat ko gak..

      Delete
  2. pembetulan..ketiga2 masakn diatas ak suka..tp taw buat yes mcm yg hg ckp la kek coklat..muahahah..sara dah reti msk ke??kagum ak..

    hg suka mkan pe??cer cite..nt ak blajaq msk bgi hg mkn..asam pedas ak taw msk dah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha..aku tau la..kawan2 aku pl=aling ske makn coklat..kan3..aku asam pedas la wan...heheh xpe2 ko pndai wat kek kan..nnti wat chase kek utuk aku ea..

      Delete