Wednesday, April 24, 2013

Happy Besday Intan Bayzura Amran

Alhamdulilla..syukur kepada mu ya Allah.. pada hari ini 24 april 2013 cukup 25 tahun aku di muka bumimu dan  engkau masih panjangkan usia ku.. masih di beri kesemptan untuk ku bernafas di muka bumi mu ya Allah..memberi aku peluang untuk aku memperbaiki diri ni ke arah yang lebih baik..menjadi anak yang soleha, penyanyang dan bakal isteri yang baik serta ibu yang baik kepada bakal anak2 ku..jika engkau izinkan aku bernafas di muka bumi ini..In Sha Allah..
SYUKUR ALHAMDULILLA dan terima kasih x terhingga kepada Bonda kerana telah mengandungkan, melahirkan dan membesarkan serta memberi didikan sehingga aku bakal menjadi isteri kepada seseorang...sesungguhnya jasa dan kasih sayang mu tidak akan ku lupa dan akan ku bawa hingga ke syurga..

Buat arwah ayah yang tercinta..terima kasih ku ucapkan..doaku selalu ada untuk mu..semoga ayah ku sentiasa berada di tempat  org yang beriman dan di Jannah mu ya Allah.walaupun kita dapat berjumpa buat seketika waktu,namun kasih mu tetap ku rasakan..al-Fatihah//

Buat family ku, along, angah, uda, a.is a.acib n izam..tq so much sebb memberiku pendidikan, kasih sayang sebagai pengganti mak dan ayah..pukul, marah mu itu semua adalah pengikat kasih dah sayang buat ku..sehingga aku kini memcecah 25 thn..kini aku akan bergelar isteri kepada seseorang..semoga tunjuk ajar dan kasih sayang mu akn terus dicurahkan kepada ku.

Buat tunangku..terima kasih ku ucapkan kerana terima ku seadanya..nasihat serta tunjuk ajarmu sentiasa akan ku ingat, teguran mu secara halus akan aku pratikan,akan ku buat secara perlahan2..in sha allah.. terima kasih jua kerana tahan n layan kan sahaja kerenahku selami ini..engkaulah  kawan, sahabat, teman, kekasih dan jua bakal suami ku..semoga engkau menjadi suamiku hingga ke Jannah..

Tidak lupa jua kepada kawan ku..dari tabika hingga la aku bekerja..nasihat, gurau senda, suka dan duka mu akan aku ingt selamnya..terima kasih yg xterhingga aku ucapkan..

SEMOGA ALLAH MERAHMATI KAMU SEKALIAN..AMIN..

1 comment:

  1. selamat hari lahir intan.. moga jadi isteri yang terbaik buat suami & ibu yang terbaik buat bakal anak-anak intan nanti..

    touching pula baca coretan intan ni..
    hope persahabatan kita juga kekal abadi.. :'(

    ReplyDelete